I <3 my computer



Jag råkade minsann köpa den här koppen på Lagerhaus. Jag har verkligen ingen användning av en kopp, men det är MIN kopp. Hur som helst så var jag ju tvungen att fira att min nya dator till slut har flyttat in hos mig. Det tar lite tid att formatera 2TB hårddisk o.s.v. så den står mest brevid här och puttrar nu. Vi kommer nog att bygga upp en kärleksfull och meningsfull relation så småningom.

När man inte är superhaj på datorer så kan det vara ett litet helvete att försöka sig på att skaffa en ny stationär. Man kollar runt lite, fattar ingenting, blir tvungen att fatta någonting bara för att förstå hur mycket mer det är man inte fattar. Jag blev dock räddad av Niklas som efter ett par öl utbrister "Men det är ju klart att vi bygger ihop en dator åt dig! Det fixar vi för en kebab!"


Jag har köpt lite andra meningslösa saker också. Men jag tror verkligen att jag kommer undan med senapsgula jeans. Jag lovar jag gör.

                                                                    

Kommentarer
Postat av: Aina

Koppar kan man ju för guds skull dricka vad som helst ur. Genialt!

2009-08-15 @ 14:45:25
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Jo

Haha ja jag är ju inte expert på varma drycker men men!

2009-08-30 @ 21:44:27
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback