Ett hyllningsinlägg till Kit

En awesome nyhet är att Kit flyttar in i ett nyktert studentboende som ligger i Åkeshov! Under gymnasiet så var vi typ oseparerbara och drev elevrådet ihop och delade åtminstone en drös med intressen. Sen så kom det sig så att vi bodde i olika delar av staden så jag har knappt sett henne sen dess. Men nu ska det alltså bli andra bullar. Typ superbullar.

Kit är en sån där som inte är negativ när man kommer med idéer som andra människor skulle tycka vara ganska dumma. Kit är en sån där som förstår sig på tankeprocessen och driver på istället för att ifrågasätta när man är i ett bräckligt idéstadie. Kit är awesome.


Ett självporträtt från Kitbloggen Kitmandu
Julian ritar Kit

                                                                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awwwhh! Fast det är inte ett självporträtt, det är Julian som har målat den magnifika bilden som föreställer mig som "kåserar". :E

2009-08-14 @ 21:20:31
Postat av: Jo

Ånej, jag tog ifrån honom sina artistic creds! Men nu är det ordnat :D

2009-08-15 @ 10:18:53
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Stefan

Apropå Julmust såg jag världens bästa reklamposter i vintras, det var en bild på Julmust med texten

"It´s a must!" under ^^

2009-08-15 @ 10:36:47
Postat av: KÄTT

Woho! Även värt att nämna är att jul-/påskmust faktiskt är typ hur gott som helst, ivartfall den från Zeunerts. Den är så god att vi har kvar en helig flaska påskmust som vi inte riktigt vill dricka för om vi gör det kommer det att vara snorlång tid kvar tills vi kan dricka julmust igen. Lite fint, lite patetiskt. (:

2009-08-17 @ 16:54:24
Postat av: Jo

Must är bra av min åsikt. Men nu kommer det ju snart att vara påsk höll jag på att säga. Julen kanske kommer före.

2009-08-30 @ 21:43:58
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback