Dagens köp

Det är lätt att man nätshoppar lite för mycket när man sitter på jobbet hela dagarna. Jag blev så himla sugen på en vacker provdocka och råkade ramla in på himlarum.se där jag hittade den här fina saken. Tyvärr så ligger butiken i Trosa och jag vet inte ens om provdockan passar mina mått, men den är så mycket finare än såna med en massa plastrattar på.



Vad jag däremot faktiskt har råkat köpa är en polaroidkamera. Papperet tillverkas inte ens längre och kostar därför minst 20:-/st men det är några (galningar) som har köpt en fabrik i Mexiko som utvecklar ett nytt papper som förhoppningsvis ska vara billigare och komma ut nästa år. Jag ska hämta ut kameran från Spånga Folkan idag, yayayay.
Jag försökte att knipa en undervattenskamera också men det var någon som lurkade in i sista sekunderna och budade över mig. Ibland hatar jag tradera. Oftast hatar jag tradera.



                                

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback