Burfdaywishlist

Nu är det ju så att jag fyller jämt 24:e april och då blir det kalas så klart och eftersom att jag vanligtvis inte får någonting så har jag framställt en liten önskelista för den som inte vet med sig exakt vad jag vill ha eller som inte har fantasin på topp. Så allt det här är saker jag supergärna vill ha! Prisintervall på 25-400 kronor.



1. "Pretty: The NYLON Book of Beauty", finns att hitta som billigast på bokus(.com) skulle jag tro, men var ute i god tid ifall ni beställer över nätet.


2. Mascara, denna är från H&M men köp gärna någon ni vet är bra.


3. Bok "Graffiti Woman" hittade jag på Designtorget för lite svinigt pris så klart men jag vill gärna gärna gärna ha den.


4. Halsband från Urban Outfitters.


5. Cykeltuta, Team Sportia. Jag skulle behöva låta lite mer "HÄR KOMMER JAG!" istället för "eh eh u-ursäkta, skulle jag kunna få komma förbi här?"


6. Bok "Knitted by Me" från Designtorget.


7. Body Butter från Bodyshop, välj någon fruktig!


8. Röd retrotelefon, leta på myrorna t.ex.


9. Nagellack i guld, detta märke från H&M men vilket som funkar. Jag är ganska sugen på läppglans och ögonskugga i guld också.


10. Halsband från LaNinja.se, superbra leverans på en dag bara.


11. Parfym "Demeter: Laundromat", finns att hitta på Åhlens City.


12. Handcreme från Bodyshop.


13. Penna Promarker, jag skulle föreslå Screentec/Inspira som ligger bakom konstfack på Telefonplan. Jag behöver alltså lite pennor och diverse konstnärsmaterial, improvisera!


14. Bok "Wall and Piece" om Banksy av Banksy, det finns andra bra böcker om Banksy också så leta lite på Bokus t.ex.


Jag glömde att klämma in en hårinpackning, hårinpackning är alltid bra! Fruktis är bra t.ex, men jag prövar gärna nytt.


Så nu vet alla vad de gör på 24:e april, det är en fredag och då sitter ni här och älskar mig och kräks lite för att ni har ätit för mycket tårta, kanske sitter ni på min altan med en cigarett och en filt eller kanske så grillar ni eller kanske så sitter ni i mitt vardagsrum i en fin klänning och äter.. ananas, kanske. Alla som känner för det får ha fina klänningar, för min klänning kommer att vara le magnifique!

                                                                                         


Kommentarer
Postat av: Aina

Jag borde ju bara ge dig min gamla röda telefon eftersom du gillar den så mycket, meeeen det är roligare att köpa en massa småprylar för det blir man ju glad av! & jag kommer väl vara sunkot som sitter på altanen med ciggen... ehe

2009-04-01 @ 21:26:22
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Mattias

HUR SKA MAN VETA VEM SOM KOMMER KÖPA VAD!? KAOS!!

2009-04-02 @ 15:44:48
Postat av: Jo

Skaffa en hemlig grupp på facebook eller nåt! Eller ta kvitto och hoppas på det bästa!



Du har ju hur som helst en skiva att köpa till mig som inte står med här :3

2009-04-02 @ 19:37:16
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Jo

Haha jag gillar ju din telefon men jag vill inte ta den eftersom att du tycker om den :3 Men köp småprylar så blir jag glad!

2009-04-02 @ 19:39:01
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback