Best Game Evur.

Jag byter ganska sällan spel. Men nu råkar det vara så att jag har spelat 80 timmar Pokémon och måste toklevla innan jag ger mig på The Pokémon League. Det är astrist. Så jag tog mig friheten att börjar spela The World Ends with You (RPG från Square Enix) istället och det är typ BEST EVUR.

Man går runt i Shibuya-distriktet och slåss mot monster på två skärmar samtidigt (helt crazy!) och köper olika fasionabla kläder för att bli bättre på att slåss. Och så är det en jättefin stil i spelet och fett bästa musiken. Jag fick lite vibbar från Samurai Champloo ifall någon har sett den, fast utan samurajer och i nutid då. Jag är fett bäst i alla fall.



                                                                               

Kommentarer
Postat av: Mattias

Duktig flicka! :D

2009-04-13 @ 21:10:41
Postat av: Jo

puss :3

2009-04-13 @ 21:20:25
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback