You're toxic I'm slipping under

Jag brukar, på tal om naket, säga att jag gillar Britney Spears för att provocera folk. Människor blir arga, på riktigt. Det är lika effektivt som att säga att man är emot abort eller att invandrare tar våra jobb! Reaktionen brukar bli ungefär "Hur fan kan du tycka det? Hon är ju skitäcklig!"  Ja, men är det inte det som är roligt? Det är ju de som producerar henne som är bra egentligen!

Det var det jag trodde, innan jag lyssnade igenom hennes Greatest Hits-skiva! Det visade sig att Toxic faktiskt är den enda bra låten hon har gjort. Åtminstone bättre än Haddaways Greatest Hits-skiva som innehåller fyra versioner av What Is Love! Hur som helst så får hon creds eftersom att Toxic nu har glidit in på min mest-lyssnat-lista!


Kommentarer
Postat av: Aina

Även om hon skulle vara skitäcklig så vad spelar det för roll? Det är ju ändå musiken man lyssnar på & inte hennes kropp/attityd/whatever.

2008-11-27 @ 18:43:36
Postat av: Aina

Want wolverine claws?

http://thedarkblade.wordpress.com/2007/05/19/want-wolverine-claws/

2008-12-04 @ 18:16:53
Postat av: Jo

Haha, jag tänker inte köpa dem till dig i julklapp i alla fall!

2008-12-05 @ 16:00:23
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Aina

Jag ska be pappa!:DDD

2008-12-05 @ 19:23:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback