Konichiwa bitches!

Jag jobbade till 12 idag, så 11:30 ringer jag upp Kim för att prata lite. Första gången svarade han inte, andra gången säger han "jag ringer upp om två" och lägger på, och då har jag ringt från Hi:s växel så han har inte ens en aning om att det är jag. Självklart så väckte jag honom första gången, och andra gången står han pissar och svarar i telefon utan att veta vem det är. Jag svarar minsann inte vem som helst när jag sitter på toa!

Annars var det relativt händelselöst på jobbet, förutom då min smarta idé att ta automatchoklad (alltså i en kopp som man dricker) och blanda med en mörk chokladbit från asken, det blev typ.. superchoklad :D

Jag var hos frisören i alla fall, jag fick skjuts av vaktis, hans mamá bor i Sumpan. Jag gick till Frisörgruppen som ligger precis under järntorgsskylten om ni vet vad jag menar. Killen som klippte mig hade de hårigaste armarna jag någonsin sett, det kändes tryggt (alltså, frisörer ska vara håriga). Men han verkade skitstressad och jag ville inte gnälla så det blev mest att han tog på topparna, vilket är rätt skitviktigt med mitt hår som är så blondera-slitet. Sen så tvingade jag Aina att komma och färga det också.

Det är en ny bild men jag måste säga att det ser ut precis som innan.. Skillnaden IRL är att det är en mörkare mer chokladbrun ton nu istället för den tidigare gröngråa tonen, och topparna ser mycket frächare ut, och så är det en liten bit kortare också! (Jag skulle även vilja att betraktaren beaktar att sminkningen är från klockan 06:00 och att bilden är tagen klockan 20:00)

 

Jag och Aina har utbytit julklappar också och jag har fått ett jättefint läppglans, jag älskar retroplåtburkar!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

det är jäkligt fint när du har mörkare hår! :)

2008-12-24 @ 00:12:34
Postat av: Jo

Det syns i alla fall på bilden då? :3 Tack!

2008-12-24 @ 00:23:25
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Aina

Har du klämmt in dig i garderoben & fotat? :'D Det ser bättre ut i verkligheten tycker jag iallafall!

2008-12-24 @ 11:53:43
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Jo

Ja, det är min ända vita vägg, garderob och ministudio! Men jo, ser grymt mycket bättre ut i verkligheten.

2008-12-24 @ 16:10:02
URL: http://monkeyland.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback