Julen: en sammanfattning

Julen har varit hård och PMS:ig i år. Min familj har bestämt sig för att jag är för gammal för julklappar så nu får jag varken julklappar eller födelsedagspresenter i någon större kvantitet. Jag som tycker att jag är världens enklaste att handla åt. Vad jag däremot fick var en extern blixt till min Nikon av mycket god kvalitét, den ska jag experimentera med så fort jag får lite viljekraft i kroppen!

Julaftonsnatten spenderades hos födelsedagsbarnet Sara. Jag kan ju inte säga att det inte var trevligt, för jag kom hem 05:40.. (Ja, ni var ganska fulla.)

Juldagen spenderades i Nykvarn hos Mattias mamma med släkt vilket var otroligt mysigt, och Mattias förtjänar en medalj för att ha stått ut med mitt PMS:ande. Jag skojar inte.

Tjugosjätte åkte vi in till stan och köpte det som stod högst upp på min önskelista, ett Xbox. Superpojkvännen bar den genom halva Stockholm också.

Tjugosjunde gick åt till att spela Fable II (Mattias limited collector's edition, jag ska visa att jag är en duktig flickvän som inte alltid har sönder hans saker).
 

Dagens aktivitet har bestått av mellandagsrea med Aina, jag är stolt över att jag inte omkom på vägen! Jag har köpt en jacka från H&M för superreapris som jag planerar att pimpa lite, bild kommer efteråt! Bästa köpet var pikén från Topshop som hade ett rätt humant reapris.

 

Aina har köpt en ny kompaktkamera, en sån där Sony Cybershot om jag inte misstar mig, så framöver blir det hög kvalitét på provrumsbilderna!


Kommentarer
Postat av: Aina

Du ser sjukt brittisk ut med brunt hår & grön piké tröja!

2008-12-28 @ 19:05:24
URL: http://agniezska.blogg.se/
Postat av: Jo

Haha, det säger du bara för att jag tjatade om det!

2008-12-29 @ 06:50:45
URL: http://monkeyland.blogg.se/
Postat av: Aina

Det är ju sant!!

2008-12-30 @ 00:44:28
URL: http://agniezska.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback